خاک برسرت دنیا...

امپراطوراحساس

اقای عاشقانه ها

خاک برسرت دنیا...

 

 

بنام اوکه عشق رامیان ما انسان ها افریدتاقدریکدیگررابدانیم وبه هم ارزش دوست داشتن بیاموزیم!

 

 

سلام

 

 

اینجانب رها یگانه وصیت میکنم که:

 

 

بابای مهربونم ببخش که اینقدرواسم وقت گذاشتی.اینقدخرج کردی واسه درمانم وحالا نیستم...

 

 

ببخش که تنهابودی وتنهاترت کردم...

 

 

ببخش اگه دخترخوبی نبودم...

 

 

بابایی جونم خواهش میکنم هوای منوداشته باش اخه اولین باره بدون تو سفرمیکنم...

 

 

بابایی من دوست دارم دوس ندارم غمتوببینم پس خواهش میکنم گریه نکن ...

 

 

لطفا قبرمم پیش مامان نسیم باشه...

 

 

اخه شبا توتاریکی میترسم...

 

 

اتاق منوهم خالی نکن بابا دست به وسایلمم نزن!

 

 

ودوستای گلم:آیلین.کیمیا.روژان.سایه.مبینا.آیدا.مهلا.غزال.سارا.غزل.مهناو...

 

 

دوستتون دارم خیلی زیاد.دلم واستون تنگ میشه ببخشیداگه اسمای خیلی هاتونوننوشتم چون چندروزه  حافظه درست وحسابی

 

 

ندارم.ببخشین اگه دلاتونو شکوندم ازدستم ناراحت شدین.ببخشین اگه بچگی کردمو ی سری کاراروکردم.

 

 

دلم واستون تنگ میشه ولی همتون توقلبمین گرچه قلبی واسم نمونده اما همیشه به یادتونم همین طور توبابایی...

 

 

خاله ندا .دایی شروین.عموپیام و...عااااااااااااشقتونم  شماهاهم ببخشین اگه بچگی کردم .اگه کاری کردم که نباید میکردم .

 

 

 

 

 

 

 

 

خدافظ همگی خوش گذشت !

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت12:06---1 ارديبهشت 1394
سراب این درد تنهایی
وقتی که میکنی با خاطرم بازی؛
سراغی از دل داغونم نگیر
بدون هستش دنبال راه واسه رهایی
پاسخ:مرسی زیبا بود


تارا
ساعت11:34---1 ارديبهشت 1394
وصیت چرا؟؟؟؟؟؟


موزیک گلیان
ساعت22:03---25 فروردين 1394


با سلام خدمت مدير وب سايت اميدوارم روز خوبي داشته باشيد.

مطالب وب سایت شما را بازدیدکردم ,خوب بود.

مطالب را بسيار عالي بيان مي کنيد . يعني ازنظر فهم خوب است.

من که راضي هستم-با تشکر از شما مدير عزيز

اگه دوست داشتید سری هم به سایت ما بزنید...خوشحال میشیم

.............................

آدرس سايت: http://www.musicgelyan.com

روز خوش-حتما سر خواهم زد……

...............................



شما دوستان وکاربران عزيز ازاين پس مي توانيد براي دريافت جديدترين آهنگ ها وفيلم هاي بروز به سايت موزيک گليان

به آدرس اينترنتي : www.musicgelyan.com مراجعه کنيد.....منتظر شما دوستان عزيز هستيم....باتشکر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:, ] [ 18:6 ] [ رها ] [ ]